9 תשובות
אם הוא מחבק אותך זה חמוד, זה אומר שהוא מחבב אותך, אם לא נעים לך שהוא נוגע בך יותר מידי אז תגידי לו את זה בנוחות
תגידי לו על זה.. אולי הוא מתכוון בצורה חברית ולא מינית אבל את חייבת להגיד לו על זה
אנונימית
כל פעם שהוא נוגע בך תזיזי את היד שלך ותגידי שזה לא נעים לך אני חושבת שהוא יבין.
אני לא רוצה להגיד סתם אבל לדעתי הוא מנצל את זה שאת לסבית וכאילו שזה לא יפריע לך..
אבל מה שאמרתי פשוט תזיזי את היד
אני לא רוצה להגיד סתם אבל לדעתי הוא מנצל את זה שאת לסבית וכאילו שזה לא יפריע לך..
אבל מה שאמרתי פשוט תזיזי את היד
אנונימית
שואל השאלה:
לא יש לי חברים שמחבקים אותי וזה מרגיש בצורה חברית איתו זה מרגיש לא נוח ומאוד מוזר
לא יש לי חברים שמחבקים אותי וזה מרגיש בצורה חברית איתו זה מרגיש לא נוח ומאוד מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
הזזתי והוא ממשיך
הזזתי והוא ממשיך
אנונימית
שואל השאלה:
^אני יודעת הכוונה היתה למה שתעשה את זה אם אתה יודע שאני לסבית כי זה לא בקטע של חברים אני מרגישה שהוא עושה את זה בקטע אחר כי אני מרגישה לא בנוח עם זה
^אני יודעת הכוונה היתה למה שתעשה את זה אם אתה יודע שאני לסבית כי זה לא בקטע של חברים אני מרגישה שהוא עושה את זה בקטע אחר כי אני מרגישה לא בנוח עם זה
אנונימית
את יכולה לדבר איתו לשאול אותו על זה
שואל השאלה:
טוב תודה❤
טוב תודה❤
אנונימית
פשוט תגידי לו זה לא נעים ואל תיגע ואם הוא ממשיך או שתלכי או שתצעקי
אנונימית
באותו הנושא: