אוקי אז הזמנתי כמה דברים. אחרי שנשלחו לי התראות על כך שההזמנות אושרו אני נכנסת ומופיעה לי הודעה על כל ההזמנה שסגרו את ההזמנות עקב בעיות אבטחה ועלי להזמין שוב או משהו כזה (אם צריך אעלה תמונה של ההודעה) והיום ראיתי שלקחו את הכסף למרות שביטלו לי. מה עלי לעשות?