2 תשובות
זה בסדר זה נורמלי שזה עולה בחרדה יורד אחרי זה.
זה לא יעשה לך נזק
זה לא יעשה לך נזק
כן,בכללי סטרס וחרדה באופן כרוני פוגעים בגוף בצורה משמעותית ויכולים לגרום למחלות אוטואימונית שזה יכול להתבטא בסכרת,כתמים על העור,וכו'.. לכן אם את לא מצליחה להרגיע את עצמך לא צריך לסבול..יש שלל מיצוי של שורשים שעוזרים להרגעת חרדות ומצבים נפשיים
כמו וולריאן
מיצוי שורש אשווגנדה
כמו וולריאן
מיצוי שורש אשווגנדה