12 תשובות
תתקשרי להורים עכשיו
שואל השאלה:
אין זה אלרגיה אנאפילקטית הכוונה שזה מערב גם את הנשימה וכדורי לרגישויות לא עוזרין בכלל, רק אפיפן (שזה מזרק עם אדרנלין) אבל השתמשתי בו כבר ולא הספקתי לקבל חדש עדיין בגלל המצב הדפוק הזה
אין זה אלרגיה אנאפילקטית הכוונה שזה מערב גם את הנשימה וכדורי לרגישויות לא עוזרין בכלל, רק אפיפן (שזה מזרק עם אדרנלין) אבל השתמשתי בו כבר ולא הספקתי לקבל חדש עדיין בגלל המצב הדפוק הזה
אנונימית
שואל השאלה:
השארתי לאמא שלי הודעות בווצאפ כי שניהם לא עונין לי, הם תמיד עונים וזמינים זה כל כך מוזר למה דווקא עכשיו
השארתי לאמא שלי הודעות בווצאפ כי שניהם לא עונין לי, הם תמיד עונים וזמינים זה כל כך מוזר למה דווקא עכשיו
אנונימית
חייגי למדא תשאלי אותם מה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
וואו נו זה גרוע, תזמון מגעיל, יואו זה מתחיל איזה עצבין אוף
וואו נו זה גרוע, תזמון מגעיל, יואו זה מתחיל איזה עצבין אוף
אנונימית
שואל השאלה:
נכוןן איזה מטומטמת אני שניה אני אתקשר לבית של סבא וסבתא שלי
נכוןן איזה מטומטמת אני שניה אני אתקשר לבית של סבא וסבתא שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אל בטןב בכלל.זה נהיה יורת גרוע בהרבה התקשרתח לבית שלהם והם אמרו שההןןרים שלי יצאו לפני 40 דק, והדרך בנינו היא 15-20 דק
לר יודעת מה לחשוב
אני לא יןדעת אל להתקשר למדא כי זה מלר כסף אבל אני לא יודעת מה לעשות
אני אל בטןב בכלל.זה נהיה יורת גרוע בהרבה התקשרתח לבית שלהם והם אמרו שההןןרים שלי יצאו לפני 40 דק, והדרך בנינו היא 15-20 דק
לר יודעת מה לחשוב
אני לא יןדעת אל להתקשר למדא כי זה מלר כסף אבל אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אל תזמיני אמבולנס פשוט תשאלי אותם וגם נראלי שהחיים שלך שווים יותר מ400 שקל
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי מה לשאןל כל כלך זה יפסיק רק עם קבלת אפיפן או מתן אדרנליןם ואחן לי
אין לי מה לשאןל כל כלך זה יפסיק רק עם קבלת אפיפן או מתן אדרנליןם ואחן לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות עי אני לא יודעת אם להזמין או לא זה מלא כסך מצד שני אם אני לא יפסיק את זה זה יחמיר מהר מואד
אני לא יודעת מה לעשות עי אני לא יודעת אם להזמין או לא זה מלא כסך מצד שני אם אני לא יפסיק את זה זה יחמיר מהר מואד
אנונימית
תגידי, הסתדרת בסוף????
שואל השאלה:
כן ברוך ה'
כן ברוך ה'
אנונימית
באותו הנושא: