התחברות
הרשמה
מה לדעתכם היה קורה אם היינו נולדים בתור זקנים ומתים בתור תינוקות?
שאלה מוזרה אבל זה באמת מעניין אותי
29 באפריל 2020, 01:37
תינוקות
זקן
תשובה אחת
עכשיו יש לי על מה לחלום בלילה תודה לך
m
mindeilish
באותו הנושא:
בלי השואה, היינו נולדים?
נכון איזה מגעיל זה אם היינו נולדים בגיל הפוך? כאילו נגיד היינו נולדים מגיל 120 בתור זקנים מקומטים
מה דעתכם על הורים שמקעקעים לילדים שלהם את השם משפחה שלהם כשהם נולדים?
מה היה קורה עם ג'סטין ביבר וביונסה היו נולדים בישראל?
אנשים לבקנים נולדים ככה או שקורה להם משהו בחיים שגורם להם להיות לבקנים?
קורה לכם שאתם קוראים ספר ומדמיינים את עצמכם בתור דמות כלשהי?
בתור בנים תסבירו לי, למה זה קורה?
חשבתם לעצמכם פעם איך זה היה אם הייתם נולדים בתור אנשים אחרים, למשפחה אחרת, ובארץ אחרת?
איך היו נראים לדעתכם חייכם אילו הייתם נולדים בארה"ב?
מה היינו לפני שנולדנו?
אנחנו בתור חברה עד כדי כך לא מסוגלים להבין מה קורה בעולם?