56 תשובות
לכי זדייני
אנונימית
זגורי?
את מדברת על אליה זגורי?
איזה אליה ? מקווה מאוד לא מי שאני חושבת שזאת
שואל השאלה:
כן זגורי.
כן זגורי.
אנונימית
את רצינית אני בכיתי בגללה
שואל השאלה:
כן(?)
כן(?)
אנונימית
חיחחיחחיחח הלםם מכמות הגזענים שמתגלים כל יום מחדש . מאיפה אתם באים תגידו לי מה יש לכם ארגון מיוחד שמלמדים אתכם איך להיות אנשים מגעילים וגזענים כלפי אנשים שלא עשו לכם כלום ?
למה שלו היה שלי זכיות ולכול האנשים השחורים
את היחידה ואת טיפה צריכה להתבייש
אז בואי אני אגיד לך משהו.
לא את ולא אליה צודקות, יש לשחורים שיויון זכויות בדיוק כמו שיש לכם.
וההוכחה היא שתקווה ניצחה.
הרי בסרטון זגורי אומרת שאין לנו זכויות לכן תקווה לא באמת ניצחה, זה כאילו שורף לך שוואלה שחורה ניצחה את הגמר?
לא האמנתן אה?
האמת שיש לי הרגשה שזה סתם נסיון להגיע לחמות על חשבוננו כי תמיד דיבור על שחורים מגיע לחמות אבל אני אזרום איתך כי לילה עכשיו ומשעמם לי
לא את ולא אליה צודקות, יש לשחורים שיויון זכויות בדיוק כמו שיש לכם.
וההוכחה היא שתקווה ניצחה.
הרי בסרטון זגורי אומרת שאין לנו זכויות לכן תקווה לא באמת ניצחה, זה כאילו שורף לך שוואלה שחורה ניצחה את הגמר?
לא האמנתן אה?
האמת שיש לי הרגשה שזה סתם נסיון להגיע לחמות על חשבוננו כי תמיד דיבור על שחורים מגיע לחמות אבל אני אזרום איתך כי לילה עכשיו ומשעמם לי
שואל השאלה:
סתם כפרה עליכם שיעמם לי
סתם כפרה עליכם שיעמם לי
אנונימית
מי? חחח
שואל השאלה:
מה למה לא עשיתי כלום
מה למה לא עשיתי כלום
אנונימית
שואל השאלה:
ישלי חבר!
ישלי חבר!
אנונימית
יש לי שאלה היה נעים לך עם היו אומרים לך דבר כזה
שואל השאלה:
שחור
שחור
אנונימית
שואל השאלה:
אם היו אומרים לי מה?זב היה בצחוק מן סתם שאני לא מסכימה איתה.
אם היו אומרים לי מה?זב היה בצחוק מן סתם שאני לא מסכימה איתה.
אנונימית
לא עם זה היה אליך
שואל השאלה:
שקט יערס
שקט יערס
אנונימית
על מי את מדברת אני בת
שואל השאלה:
לא את לבן שכותב
לא את לבן שכותב
אנונימית
שואל השאלה:
תמות לא שאלתי
תמות לא שאלתי
אנונימית
הנצ'ים האלה ..
סתם אני מתה אני גם לבנה
שואל השאלה:
אץ נצית מאיפה לך מה אני
אץ נצית מאיפה לך מה אני
אנונימית
שואל השאלה:
אה חחח
אה חחח
אנונימית
צודקת
שואל השאלה:
פסדר שתוק אתה לא יותר טוב ערס 1
פסדר שתוק אתה לא יותר טוב ערס 1
אנונימית
חחיחיחיחח מתה חייאתי אם היית אתיופית לא היית מדברת ככה אפילו בצחוק . ולא לעניין לעשות ככה צחוק זה באמת נושא שהרבה נפגעו ממנו תחשבי אם היו עושים ככה שיימינג לעדה שלך שגם ככה פגיעה ויש עליה גזענות בכללי .
שואל השאלה:
בוא תזרוק אותי
בוא תזרוק אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מסכימה איתך אהל שיעמם לי וחבריי הקרובים הם שחורים אין מה לדאוג אני לא גיזענית בשום צורה חס וחלילה
^^אני מסכימה איתך אהל שיעמם לי וחבריי הקרובים הם שחורים אין מה לדאוג אני לא גיזענית בשום צורה חס וחלילה
אנונימית
וואו מי זו
שואל השאלה:
כן כן חבריי הקרובים הם שחורים יש לך בעיה?
והיית מת לגעת בי יטמבל
כן כן חבריי הקרובים הם שחורים יש לך בעיה?
והיית מת לגעת בי יטמבל
אנונימית
לא לא אתן צודקות אני באמת לא יכול לעוף!
חחח טיפשות
חחח טיפשות
תודה לאל שאת לא כזאת
פשוט לא לעניין לעבוד ככה אני ההייתי מאוד רצינית
אני בכיתי שקראתי את זה
פשוט לא לעניין לעבוד ככה אני ההייתי מאוד רצינית
אני בכיתי שקראתי את זה
חחיח בסדר אז תדעי להבא לא לצחוק זה נושא באמת רגיש .. אחלה בחלה ותפסיקו לריב שניכם כמו 2 ילדים בגן שיאללהה
שואל השאלה:
תקשיב יטמבל מי ששבור פה זה אתה שעוד עונה לי בכלל
לכולם פה זה ברור שמשעמם לי ואתה השבור שממשיך לענות לי כי אתה פוסי אז ששש
אם באלך להמשיך לריב אז בצורה נאותה אני מבקשת.
תקשיב יטמבל מי ששבור פה זה אתה שעוד עונה לי בכלל
לכולם פה זה ברור שמשעמם לי ואתה השבור שממשיך לענות לי כי אתה פוסי אז ששש
אם באלך להמשיך לריב אז בצורה נאותה אני מבקשת.
אנונימית
לך תעצבן מישהו אחר
שואל השאלה:
ניפגעתיי? היית מת לעצבן אותי זה לא קל
ניפגעתיי? היית מת לעצבן אותי זה לא קל
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא ניפגעתי אבל אני יודעת שאתה כן פגוע עכשיו
לא לא ניפגעתי אבל אני יודעת שאתה כן פגוע עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו מאוד אז אני אביא לך פרח שלא תבכה
אפילו מאוד אז אני אביא לך פרח שלא תבכה
אנונימית
שואל השאלה:
שבורה זה מה שאתה יודע להגיד?
טמבל ממה אתה מתעצבן?בתכלס אתה לא חייב לענות לי אבל אתה בוחר להמשיךךך
שבורה זה מה שאתה יודע להגיד?
טמבל ממה אתה מתעצבן?בתכלס אתה לא חייב לענות לי אבל אתה בוחר להמשיךךך
אנונימית
שואל השאלה:
פוסי
פוסי
אנונימית
יואו איזה זוג חופרים אתם זה כל שניה קופץ לי בהתראות
איך שמים כוסאומו
אתם יכולים לדבר בפרטי היא צודקת אתם זוג חופרים
חחיחח תודה רבהה
בואנה על מי אתה בא יא מצחיק אני אומרת לך שתפסיק לחפור פה כי אני לא יודעת איך משתיקים וזה קופץ כל פאקינג שניה
גם אני ככה
לא שמע אתה יא חמצמוץ אל תשגע אותי עכשיו גם ככה יש לי פיוז קצר יא גבר בכאילו אומרים לך לדבר איתה בפרטי במקום פה מה התסביך שלך לא הבנתי
יואו אתה ממש מכה הא טוב זהו נגמר תחתוך מפה אל תחפור
שואל השאלה:
לא הבנתי זה היה הריב שלי מה נראה לכם
לא הבנתי זה היה הריב שלי מה נראה לכם
אנונימית
וואי כפרה עליך אל תתחילי עד שהוא סתם
שואל השאלה:
אני דווקא מחכה שהוא יענה משעמם לי
אני דווקא מחכה שהוא יענה משעמם לי
אנונימית
חחח מתה יא בעייתי וואי תראה איך עיצבנת אותי אני בדרך כלל לא כזאת