4 תשובות
אתה ממש לא כזה, אתה הרבה יותר טוב מכל האנשים האלה
אתה אדם מיוחד ואתה תראה את זה יום אחד
היי גם אני מרגישה ככה לפעמים אבל שתדע שיש בך כוחות ויכולות שאתה אפילו לא יודע על קיומם. אתה אחד ומיוחד בתוך כול העולם הגדול הזה ויש לך ייחודיות שניתנה רק לך, באמת אני לא סתם אומרת תסתכל עמוק בתוכך ותתחיל להציף את כול הדברים הטובים שלך, לכולם יש חסרונות אבל החוכמה היא להתרכז בטוב שבנו ולהגדיל אותו עוד ועוד. וגם אם עכשיו זו תקופה טיפה עצובה תדע שהכול פתוח ואי אפשר לדעת מה יביא איתו המחר
תעריך את עצמך על מי שאתה ותשים פס על אחרים שמורידים לך את הביטחון
יש בנו הרבה דברים טובים אבל אנחנו ממעיטים בערכם
אתב תצליח ובגדול ואתה עוד תראה
תקשיב אני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאתה לא טיפש ולא אפס ואני בטוחה שאתה ההפך
אתה בטוח ילד מדהים עם יכולות מטורפות
אתה פשוט צריך לנסות להאמין בזה
אני סומכת עליך שתצליח
וגם אתה יכול לנסות ללכת לטיפול זה גם אולי יעזור
בהצלחה:)
אני יודעת שזה כנראה קשה לך להאמין עכשיו, אבל כל מה שאמרת פה ממש לא נכון!
אתה חכם ואתה מוצלח ואתה יכול לעשות כל מה שתרצה, ואל תתן לאף אחד להגיד לך אחרת! שים ז*ן על מה שאומרים, אתה מדהים כמו שאתה ואתה לא צריך לתת לאנשים לשנות לך את החשיבה שלך לגבי עצמך, וכן, לכולם יש פגמים, אבל הפגמים נמצאים אצל כולם (;
אהבה עצמית היא הדבר הכי חשוב שיש, שכל בן אדם מתקשה איתה.
תאהב את עצמך כי אני בטוחה שיש לך המון המון צדדים טובים.
בהצלחה ואם אתה צריך לדבר, אני פה (: