4 תשובות
בסך הכל קורונה ימגזימה
זה לא הרג אף אחד
זה לא הרג אף אחד
לדעתי את יכולה להיתקשר לדווח אליהם..
זה ילדים שלא מודעים לכמות האנשים שמתים מהקורונה וכמות האנשים שנמצאים בקבוצת סיכון...
זה ילדים שלא מודעים לכמות האנשים שמתים מהקורונה וכמות האנשים שנמצאים בקבוצת סיכון...
שואל השאלה:
^זה לא במקומי לדווח עליהם ראיתי את זה מסטוריז באיסטגרם שנפגשים פתאום כולם
לראשון-אל תזלזל , יש 216,000 מתים בכל העולם אתה קצת לא מעודכן
^זה לא במקומי לדווח עליהם ראיתי את זה מסטוריז באיסטגרם שנפגשים פתאום כולם
לראשון-אל תזלזל , יש 216,000 מתים בכל העולם אתה קצת לא מעודכן
אנונימית
מסכים, למרות שכרגע הם יכולים להגיד בהם מבצעים פעילות ספורטיבית (הליכה) וזה ייחשב חוקי.
באותו הנושא: