3 תשובות
אני..
יש לי מלא חברים אבל אני לא מרגישה קרובה אליהם כלכך.
יש לי מלא חברים אבל אני לא מרגישה קרובה אליהם כלכך.
אני ככה שלחי לי הודעב נהיה חברות
אניי:(((
באותו הנושא: