11 תשובות
כלום מה רע בזה
להתאמן, לצייר, לכתוב, למצוא תחביבים חדשים, לראות סרטים, סדרות וכו'
לעשות הליכה או ריצה בחוץ עם אוזניות
שואל השאלה:
אי אפשר
אנונימי
בטח שאפשר
כשייגמר העוצר תלל לקנות משחקי קופסא/ פאזלים ותשחק עם המשפחה שלך
זה מאוד מעסיק
שואל השאלה:
אי אפשר ביגלל הקורונה
אנונימי
בימים שאין עוצר אתה יכול לצאת בבוקר
או בערב מותר ואפילו רצוי לצאת החוצה למטרות ספורט
שואל השאלה:
אה ואני בן
אנונימי
כמו שרשמו למעלה
כשיגמר העוצר (מחר בשמונה בערב)
אתה תוכל לצאת לקנות, ולצאת להליכות
שואל השאלה:
אאהה
אנונימי