11 תשובות
כלום מה רע בזה
להתאמן, לצייר, לכתוב, למצוא תחביבים חדשים, לראות סרטים, סדרות וכו'
לעשות הליכה או ריצה בחוץ עם אוזניות
שואל השאלה:
אי אפשר
אי אפשר
אנונימי
בטח שאפשר
כשייגמר העוצר תלל לקנות משחקי קופסא/ פאזלים ותשחק עם המשפחה שלך
זה מאוד מעסיק
זה מאוד מעסיק
שואל השאלה:
אי אפשר ביגלל הקורונה
אי אפשר ביגלל הקורונה
אנונימי
בימים שאין עוצר אתה יכול לצאת בבוקר
או בערב מותר ואפילו רצוי לצאת החוצה למטרות ספורט
או בערב מותר ואפילו רצוי לצאת החוצה למטרות ספורט
שואל השאלה:
אה ואני בן
אה ואני בן
אנונימי
כמו שרשמו למעלה
כשיגמר העוצר (מחר בשמונה בערב)
אתה תוכל לצאת לקנות, ולצאת להליכות
כשיגמר העוצר (מחר בשמונה בערב)
אתה תוכל לצאת לקנות, ולצאת להליכות
שואל השאלה:
אאהה
אאהה
אנונימי