4 תשובות
יש מצב
כן יואו הייתה לי שם מישהי בשלב גבוה ומחקו לי אותה
אני אומרת נגיש תלונה
שואל השאלה:
בני ז*ונות שילמתי 300 שקל בשביל יהלומים ואבני חן
בני ז*ונות שילמתי 300 שקל בשביל יהלומים ואבני חן
אנונימית
באותו הנושא: