3 תשובות
לא יודעת ראיתי את זה ברפרוף זה די רועש וזה גם בשפה שאני לא מבינה זה מרגיש שיר חסר משמעות רק רעש..
אנונימית
אומנם אני עונה יומיים אחרי אבל אני רק רוצה להגיד שסופר ג'וניור op.
1000/10
1000/10
איקוני לא יודעת אם זה שיר שאני כל כך אוהבת אבל הוא עדיין פשוט איקוני