8 תשובות
וואי כמות הפעמים ששיקרתי על גיל ושם בגלל שפחדתי.
או שפשוט תגידי לה את האמת או שתעברו לווצאפ ויכול להיות שהיא לא תשים לב למשהו מוזר אם תמשיכי "בהצגה" הזאת או שפשוט תגידי שאת לא מעוניינת
אני גם תמיד משקרת לגבי הגיל שלי כי אני מרגישה שאני יותר בוגרת ושלא יקחו אותי ברצינות עם הגיל שלי אז אני מבינה אותך . פשוט תגידי לה את האמת היא תבין
אנונימית
אז תדברי איתה תגידי לה שפחדת לחשוף את עצמך אז שיקרת לה.
או שתמשיכי לשקר למרות שאני לא ממליצה.
תכתבי לה שמעי אני יצאתי לא בסדר ואני ככה וככה וזה הגיל שלי מבינה שזה לא לעניין אני אבין אם תבחרי בסוף שלא להמשיך לדבר
ואז זה יהיה תלוי בה, יירד ממך הפחד הזה
תספרי לה ששיקרת לה ומי את באמת לא משנה מה.
אחר כך זה בחירה שלה אם לעבור לוואטסאפ או לא, תחשבי מה היית עושה אם היית במקומה.
שואל השאלה:
אני הכרתי אותה מעמוד מעריצים, פחדתי לחשוף את עצמי
אנונימית
^גם אני פעם שיקרתי למישהי מתוך פחד
__
אל תעברי לווטצאפ יש מצב היא גם שיקרה לגבי הזהות שלה
למה שתעשי את זה?למה שתשקרי לה?
באותו הנושא: