6 תשובות
כדי שיראו את צריכה לעשות גם ספורט . לא צריך ברמה קשה מאוד אבל קצת , ואז תראי את השינוי
זה ממש ממש לא נכון^ בעבר ירדתי 10 קילו (אגב- בלי ספורט) וגם הרגשתי שאני נראית אותו הדבר ואפילו דבה יותר חחח
אבל אחרים רואים את זה אחרת ואנחנו רואות אתזה אחרת .
תאמיני לי שאחרים רואים שאת רזית
פשוט את פחות כי את רואה את עצמך כל יום . בגלל זה
וכל הכבוד לך!!!!❤
אבל אחרים רואים את זה אחרת ואנחנו רואות אתזה אחרת .
תאמיני לי שאחרים רואים שאת רזית
פשוט את פחות כי את רואה את עצמך כל יום . בגלל זה
וכל הכבוד לך!!!!❤
ירדתי 25 קילו ועדיין מרגישה שאין מספיק שינוי בשביל הסכום הזה
אבל כולם כל היום אומרים לי שיש המון
כי אתה מאוד רגיל לראות את עצמך אז זה הגיוני
כל מידה 5 קילו ?לא .
זה מאוד תלוי במשקל
אני ירדתי נגיד רק מידה אחת ולפי התיאור שלך הייתי אמורה לרדת 5 מידות
הכל בסדר זה עיניין של זמן ..בטוחה שאם תסתכלי בתמונות מלפני חצי שנה תראי הבדל
אבל כולם כל היום אומרים לי שיש המון
כי אתה מאוד רגיל לראות את עצמך אז זה הגיוני
כל מידה 5 קילו ?לא .
זה מאוד תלוי במשקל
אני ירדתי נגיד רק מידה אחת ולפי התיאור שלך הייתי אמורה לרדת 5 מידות
הכל בסדר זה עיניין של זמן ..בטוחה שאם תסתכלי בתמונות מלפני חצי שנה תראי הבדל
זה בגלל שאת רגילה לראות את עצמך בדרך מסויימת אם נגיד מישהו שראה אותך פעם ולא יוםיום יראה אותך אחרי שירדת הוא יגיד לך שיש שינוי
אנונימית
כנראה שאת רגילה לראות את עצמך ככה כי את מסתכלת ובוחנת את עצמך מול המראה כל יום אני בטוחה שגם יותר מפעם אחת.
באופן כללי אני חושבת שבגלל שאת כנראה חסרת בטחון את לא אוהבת את עצמך ולא תאהבי גם עוד 10 קילו פחות או יותר, את צריכה לקבל את עצמך בכל משקל ואולי אז תרגישי יותר שלמה
בהצלחה
באופן כללי אני חושבת שבגלל שאת כנראה חסרת בטחון את לא אוהבת את עצמך ולא תאהבי גם עוד 10 קילו פחות או יותר, את צריכה לקבל את עצמך בכל משקל ואולי אז תרגישי יותר שלמה
בהצלחה
אני גם ירדתי חמש קג ואני אותה מידה, כל עשר קג לדעתי זאת מידה.
באותו הנושא: