4 תשובות
זה רק א- ג
והגנים
כיתה י אמרו רק עוד איזה שבועיים אולי
אמרו א-ג
כיתות ד-י ממשיכים בלמידה מרחוק. המורה שלך כנראה לא יודעת.. מי שחוזר זה הגנים וכיתות א-ג