14 תשובות
עמדתי אבל אני חושב שזה חסר טעם
בעד ועמדתי. זה מין אקט סמלי של כבוד ליום ולכל החללים. הצפירה מאפשר לך לקחת דקה עם עצמך ולחשוב קצת על המשמעות של היום הזה ועל החללים. חשוב בעיני.
בעד הם נתנו את החיים שלהם למעני ולמען המדינה אז אני אעצור את החיים שלי לשתי דקות האלו בכדיי לכבד אותם ולהנציח אותם
אנונימית
בעד
ברור שעמדתי.
המעט שאפשר לעשות זה לעמוד ולכבד
ברור שעמדתי.
המעט שאפשר לעשות זה לעמוד ולכבד
בעד הם נתנו את החיים שלהם למעני ולמען המדינה אז אני אעצור את החיים שלי לשתי דקות האלו בכדיי לכבד אותם ולהנציח אותם
אנונימית
אני לא ממש מבינה למה החליטו שזו הדרך הכי טובה לכבד אבל אני עומדת בכל זאת כי זה מה שיש כרגע..
אנונימית
בעד אני חושבת שזה מאוד חשוב לקדיש כמה דקות בישביל אנשים שהקריבו את החיים שלהם כדי שאנחנו נוכל לחיות פה בנחת
בעד, אם לא הם לא הייתה לנו מדינה אז המעט שאפשר לעשות זה לעמוד כמה דקות ולזכור אותם ולחשוב עליהם
אין לי בעד נגד..אני עומדת אבל חושבת שזה לא באמת עוזר.זה לא יחזיר אותם וזה לא נותן להם באמת כבוד לעמוד דקה וחצי ולשכוח מזה תוך 3 דקות..אבל אני עומדת כי אני מכבדת את המשפחה שלי
לפי דעתי אין קשר בין לכבד את הניצולים לבין לעמוד בצפירה.
עדיף שבן אדם לא יעמוד בצפירה אבל כן יזכור את מה שקרה, מאשר שהוא סתם יעמוד ויבהה באוויר. זה מאבד את כל המהות בעמידה, לזכור את הפשע הנוראי הזה. מה זה עוזר לעמוד סתם ככה? זה לא, זאת סתם תפישה חברתית שזה "מכבד", אבל בפועל לא תורם לשום דבר.
כל הפואנטה בעמידה היא להיזכר בהם, העמידה היא רק דרך אחת להביע את זה.
זה לא משנה בכלל אם אתה נזכר בהם בעמידה או שאתה נזכר בהם בדרך אחרת, כל עוד אתה נזכר בהם זה בסדר. אפשר לראות סרט על זה, לקרוא באינטרנט או ספר על זה, או אולי פשוט להיזכר בהם בישיבה. כל אלו דרכים טובות לזה.
עדיף שבן אדם לא יעמוד בצפירה אבל כן יזכור את מה שקרה, מאשר שהוא סתם יעמוד ויבהה באוויר. זה מאבד את כל המהות בעמידה, לזכור את הפשע הנוראי הזה. מה זה עוזר לעמוד סתם ככה? זה לא, זאת סתם תפישה חברתית שזה "מכבד", אבל בפועל לא תורם לשום דבר.
כל הפואנטה בעמידה היא להיזכר בהם, העמידה היא רק דרך אחת להביע את זה.
זה לא משנה בכלל אם אתה נזכר בהם בעמידה או שאתה נזכר בהם בדרך אחרת, כל עוד אתה נזכר בהם זה בסדר. אפשר לראות סרט על זה, לקרוא באינטרנט או ספר על זה, או אולי פשוט להיזכר בהם בישיבה. כל אלו דרכים טובות לזה.
איך לעמוד נותן כבוד
אנונימית
עמדתי אבל אני חושבת שזה לא כלכך מועיל כי להתפלל עבורם יותר מועיל
בעד, לפי דעתי כדאי להקדיש שתי דקות לזכרם, לעצור הכל, להרכין ראש ולחשוב עליהם, שבזכותם אנחנו כאן.
ברור שבעד
לעמוד 4 דקות בשנה בשביל אנשים שנהרגו בשבילנו זה מינימום כבוד
לעמוד 4 דקות בשנה בשביל אנשים שנהרגו בשבילנו זה מינימום כבוד
באותו הנושא: