12 תשובות
אני לא אוהב משחקים בכלל אז לא כולם נהנים..
כי יש הרבה דברים, הישרדות, יצירתי יש המון שרתים יצירתיים שאת פשוט לא מכירה ובגלל זה את לא מבינה למה זה משחק טוב כלכך
יש כאלה שאוהבים אותו
.
אנונימי
משחק של בנות
מה
את ניסית בכלל לשחק במיינקראפט?
יש המון דברים לעשות שם שאת צריכה לגלות בעצמך
את ניסית בכלל לשחק במיינקראפט?
יש המון דברים לעשות שם שאת צריכה לגלות בעצמך
שואל השאלה:
מה הקשר אני בת
מה הקשר אני בת
אנונימית
שואל השאלה:
כן ניסיתי
כן ניסיתי
אנונימית
כי יש במשחק הזה הרבה אפשרויות, אתה בונה ומתקדם שם, לא כולם אוהבים את זה אבל זה משחק טוב לדעתי, גם אפשר לשחק שם אונליין, משחקי הישרדות או מיני גיימס
זה המשחק הכי טוב שקיים
זה אחד המשחקים היחידים שיש לך אינסוף אפשרויות בחירה
את יכולה לעשות מה שבאלך
לשחק לבד
עם חברים
עם אנשים
לבנות
לשרוד
לחקור
ועם את כל זה עשית וזה משעמם אותך
תתקיני מוד או שניים
ויש לך עוד כל כך הרבה אפשרויות
את לא חייבת להקשיב למשהו מסויים לא ללכת רק לכיוון אחד
את יכולה לעשות כל מה שבאלך
זה אחד המשחקים היחידים שיש לך אינסוף אפשרויות בחירה
את יכולה לעשות מה שבאלך
לשחק לבד
עם חברים
עם אנשים
לבנות
לשרוד
לחקור
ועם את כל זה עשית וזה משעמם אותך
תתקיני מוד או שניים
ויש לך עוד כל כך הרבה אפשרויות
את לא חייבת להקשיב למשהו מסויים לא ללכת רק לכיוון אחד
את יכולה לעשות כל מה שבאלך
לא יודעת, אני מתחברת
כל אחד והטעם שלו
כל אחד והטעם שלו
גם ריק אמר את זה אבל הוא בסוף התמכר
באותו הנושא: