5 תשובות
יש מצב ואולי רק ד-ו האמת שאני לא יודעת
אני חושבת שחטיבת הביניים תחזור אחרונה בגלל שגם לא מפריעים להורים וגם אין בגרויות
שואל השאלה:
כולם ביחד מכיתה ד עד יב?
אנונימית
אם ב3.5 אחרי שיחזרו הגנים וכיתות א-ג, אם יראו שקצב ההדבקה לא עולה אז הם ישחררו את כולם ואנחנו נחזור ב10.5
גנים מהגיל 0-3
וכיתות א-ג
אנונימית