6 תשובות
אי אפשר חחnחח
תאורה טובה או את הגולדן hour
וגם קצת אח/אחות צלמת גם לי יש סמסונג וכל החברות שלי מצלמות עם הטלפון שלי תמונות
וגם קצת אח/אחות צלמת גם לי יש סמסונג וכל החברות שלי מצלמות עם הטלפון שלי תמונות
שואל השאלה:
איך עושים תטאורה הזאת?
איך עושים תטאורה הזאת?
אנונימית
שואל השאלה:
*תאורה?
*תאורה?
אנונימית
את צריכה או לעמוד בזווית שהאור פוגע בטלפון
כאילו את מצלמת את התמונה שאת שמה את הטלפון לכיוון השמש /האור וזה מה שעושה את האור היפה על הפנים
כאילו את מצלמת את התמונה שאת שמה את הטלפון לכיוון השמש /האור וזה מה שעושה את האור היפה על הפנים
שואל השאלה:
אה תודה
אה תודה
אנונימית
באותו הנושא: