15 תשובות
בנים לא רוצים בנות שגבוהות מהם.
כי הם נמוכים רובם :/
והם חושבים שזה "חמוד יותר"
יש בנים שכן ויש בנים שלא
כל הבנים הישראלים גמדי גינה אז מין הסתל שהם לא ירצו מישהי גבוהה כי זה מוריד להם את הביטחון
אנונימית
למה בנות אוהבות להכליל?
אין לי בעיה
בנות גבוהות זה מעולה
כי רוב הבנים נמוכים בישראל לצערינו...
בתור מישהי 1.77, כולם לא רוצים מישהי מטר 77
זה רוב הבנים כי גם רוב הבנים די נמוכים אני גבוה ויש לי גם חברים גבוהוים וחלק אוהבים גבוהות חלק נמוכות כי מן הסתם נמוכים לא ילכו עם גבוהה אני אפילו מעדיף גבוהות לדעתי זה הכי יפה שיש
בדרך כלל הם מעדיפים מישהי נמוכה מהם .

אז אנשים, אני מחפשת מישהו מעל 1.70 לול
^ מטר 88 טוב?
בוא נתחתן וזהו אני מטר 77?
יאללה הולך
חלום שלי גבוהה זה ממש מושך
?"