3 תשובות
הם ממש לא מרמים, תפנה אליהם והם יטפלו בזה.
לא
קבלתי 400
ועוד שלושה חודשים מקבל 1,000
קבלתי 400
ועוד שלושה חודשים מקבל 1,000
שואל השאלה:
דיברתי איתם והם ממש כן מרמים , בגלל שה אפליקציה הייתה כבר מותקנת אצלי ולא פתחתי חשבון בר עדיין כי לא הייתי בת 16 ועכשיו שכן יש לי 16 ופתחתי דרך קישור הם פשוט אומרים שאני לא זכאית כי יש לי את האפליקציה מותקנת ואו איזה תשובה ממש עזרו לי (לא) בקיצור ולעניין, רמאים.
דיברתי איתם והם ממש כן מרמים , בגלל שה אפליקציה הייתה כבר מותקנת אצלי ולא פתחתי חשבון בר עדיין כי לא הייתי בת 16 ועכשיו שכן יש לי 16 ופתחתי דרך קישור הם פשוט אומרים שאני לא זכאית כי יש לי את האפליקציה מותקנת ואו איזה תשובה ממש עזרו לי (לא) בקיצור ולעניין, רמאים.
באותו הנושא: