זה מוזר שיש לי בעיה עם מגע אבל רק עם כמה אנשים ספציפיים?
כאילו, עם ההורים שלי נגיד אני סבבה לגמרי, וגם חברות שהן באמת קרובות, אבל עם שאר האנשים אני מרגישה מוזר אפילו אם אנחנו סתם במקרה מתנגשים או משו. לפעמים גם עם חברות קרובות יש לי בעיה, אני בסדר נגיד רק עם חיבוקים. זה נורמלי?