4 תשובות
"הם הקריבו את עצמם בשבילנו"
משהו כזה?
משהו כזה?
יש מליונים
אנונימית
שעל ללא זיכרון כמו מבחר בלי חיילים
פרידה היא לידתו של זיכרון
פרידה היא לידתו של זיכרון
אנונימית
"והם . לא ישנים בלילות עם דמעות בעיניים .פצועים . מלאי דם מאבדים את חבריהם מול העיינים נלחמים ולא מוותרים וכל זה רק בשבילנו . ואתה חי את החיים עם חיוך ובטחון בזכותם .
אז המעט שאתה יכול לעשות זה יום אחד לעזוב הכל ולהיות שם בשבילם "
אז המעט שאתה יכול לעשות זה יום אחד לעזוב הכל ולהיות שם בשבילם "
אנונימית
באותו הנושא: