3 תשובות
אם ממש בא לך להשקיעה תעשי מסיבה במועדון זה הכיי שווה
אנונימי
קניון, פיצה, סרט, מסיבה בבית, מסעדה, לצאת לקריוקי.. לעשות משהו שאת אוהבת בעצם..:)
מסיבה בבית או מסעדה