7 תשובות
שואל השאלה:
צריך לקבל 100 בתיאוריה כדי להתחיל שיעורים? ואיפה עשיתם את המבחן?
אנונימי
זה לא עם ציון
יש 30 שאלות ומותר לטעות ב4 או 5 גג משהו כזה
עושים במשרד הרישוי בעיר שלך
אפשר לעשות בתיאוריה עד 3 טעויות.
עושים את המבחן במקום בו נרשמים..
תלוי מאיזו עיר אתה... יהיה כתוב לך את הכתובת שבה עושים את המבחן
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימי
בעיקרון כן אבל יש כמה נהגים שאצלם אתה יכול לעשות נגיד כמה שיעורים ורק אז לגשת לתיאוריה
יש מורים שנותנים 5-6 שיעורים בלי תאוריה
יש מורים שלא יקבלו אותך בלי תאוריה
תלוי
לדעתי עדיף קודם לעבור תאוריה