התחברות
הרשמה
"ירשתי מהוריי את רוח ההתנדבות" האם יש פה פועל במשפט?
27 באפריל 2020, 14:11
לשון עברית
3 תשובות
ירשתי
נ
נייסי
ירשתי(?)
DURACHKA
ירשתי.
מ
מגהטרון3000
באותו הנושא:
ירשתי אוסף תקליטים נדיר ואני מעוניין למכור אותם, האם כדאי להתאמץ או פשוט ליתרום...
הייתי בהתנדבות בגן והגננת אמרה לילדים להצביע לביבי וביקשה מהילדים להגיד את זה להורים בבית..
עזרה לגבי ההתנדבות אישית
אם אני בבנק הפועלים (חשבון צעיר) וההורים שלי בלאומי, הם יכולים לעשות לי העברה בנקאית ?
מה ההתנדבות הכי שווה?
בטופס מחויבות אישית הם רוצים מספר טלפון של מקום ההתנדבות, הם באמת מתקשרים לשם?
בחשבון נוער לבנק הפועלים צריך את שני ההורים לכל דבר?
כדאי לי לעזוב את ההתנדבות הזאת?
איפה אתם עושים את ההתנדבות שלכם(תיכוניסטים)?
גיל ההתנדבות למד"א - שבת שלום, מישהו יודע מאיזה גיל אפשר להתנדב במד"א?
אם אני רוצה לפתוח דיירקט בבנק הפועלים ואני מעל גיל 16 , אני צריכה ליווי הורים?