7 תשובות
לא הבנתי את השאלה.. אשמח אם תסבירי שוב יותר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
תקראי עד הסוף
אנונימית
יוצאים עלייך כי את לא אוכלת כשר אבל לא מרגישה בנוח שמביאים כריך עם בשר וחלב?
אנונימית
מבחינתם זה כמו שמישהו יעמוד לידם עם האיבר בחוץ זה נוגד את כל מה שהם מאמינים בו וזה בכללי נראה להם מוזר
תאכלי מה שאת רוצה תשתדלי לא להראות להם אתזה כאילו לא ממש להסתיר אבל גם אל תפתחי את הכריך לידם
אוקיי עכשיו הבנתי את השאלה (סימני פיסוק לא יזיקו)
פשוט תאכלי מה אכפת לך? תגידי שזה מה שאת רוצה וזהו
או שתאכלי שאין לידך מלא אנשים אם הם לא מקשיבים.
אנונימית
אני מזדהה איתם. יש ילדה שאני מכירה והיא לא אוכלת כשר, זה לא מה שמפריע לי אני דווקא פתוחה ואין לי בעיה עם זה, מה שמפריע זה כשמנסים להכניס את זה לשיחה ו"יואו איזה טעים אתם מפסידים" או שמים לי מול הפנים כשהם יודעים שזה דוחה אותי. אם את לא עושה את הדברים האלו, תאכלי מה שבאלך שיסתכלו