12 תשובות
האמונה שלהם
איש איש באמונתו יחיה
איש איש באמונתו יחיה
למה בלי ריגוש תאמיני לי שהחיים של הדתיים לא משעממים
מסכימה. יש אנשים שמאמינים בחיים לאחר המוות או כאלה שפשוט צריכים תמיכה, ואלוהים הוא התמיכה בשבילם.
אבל מה זה משנה אם יש ריגוש בחיים? גם אם החיים מעניינים זה לא ישפיע על כלום. גם אם העולם יושמד זה לא ישנה כלום.
כי לדעתנו נרוויח את העולם הבא שהוא כלום לעומת העולם הזה.
וחוץ מזה דתיים חווים הרבה דברים, מה אתם חושבים שהם כל היום יושבים בבית? חחח אני לא יכולה עם הבורות של חלק מהאנשים.
וחוץ מזה דתיים חווים הרבה דברים, מה אתם חושבים שהם כל היום יושבים בבית? חחח אני לא יכולה עם הבורות של חלק מהאנשים.
אנונימית
כי לפי הדת הם יקבלו "תשלום" בחייהם או אחרי מותם בגן עדן/העולם הבא.
יש אנשים שהאמונה עוזרת להם, מחזיקה אותם.
אחותי מאז שהיא חרדייה הרבה יותר טוב לה.
את לא מאמינה? זכותך. הם מאמינים? זכותם.
איך אומרים? צדיק באמונתו יחיה.
אחותי מאז שהיא חרדייה הרבה יותר טוב לה.
את לא מאמינה? זכותך. הם מאמינים? זכותם.
איך אומרים? צדיק באמונתו יחיה.
לזה שמעל הזה שמעלי(^^
לפי היהדות לא מקבלים תשלום לאחר המוות
לפי היהדות לא מקבלים תשלום לאחר המוות
זה נותן להם תקווה ברגעים קשים שבסוף הכל יסתדר
בוא נתחיל מזה שהחיים הדתיים הם הכי משמעותיים ומספקים שיש .
כל יום יש לך ריגושים מהדברים הכי קטנים ואמיתיים.
וגם אחרי המוות אתה מקבל שכר על כל האמונה והבטחון והמצוות (שהם יותר עושות לך טוב מאשר לה' )
לא עסקה טובה ? ;-)
כל יום יש לך ריגושים מהדברים הכי קטנים ואמיתיים.
וגם אחרי המוות אתה מקבל שכר על כל האמונה והבטחון והמצוות (שהם יותר עושות לך טוב מאשר לה' )
לא עסקה טובה ? ;-)
אנונימית
כל התכלית של העולם הזה - זה בשביל שנוכל לעבודת ה' יתברך, לקיים את מצוותיו ובזכות זה לקבל את העולם הבא ותענוגות.
(אני בת)lmk, יש לך טעות ויש אין סוף מקורות שסותרים אותך.
אתן את הספר "מסילת ישרים", פרק א. (בקישור מצורף).
(אני בת)lmk, יש לך טעות ויש אין סוף מקורות שסותרים אותך.
אתן את הספר "מסילת ישרים", פרק א. (בקישור מצורף).
יהודים שמקדישים את חייהם לא-לוהים אשריהם ואשרי חלקם, בעולם הזה ובעולם הבא. וזה בעצם באמת מה שצריך לעשות, כי זו תכלית הבריאה.
א. אורח חיים יהודי הוא היפה ביותר בעולם. האנשים הכי מאושרים הם שומרי תורה ומצוות. הם הכי נהנים בעולם הזה (וגם בעולם הבא אבל זה לא העיקר בשאלתך).
ב. את לא מכירה את היהדות. אם היית מכירה, היית יודעת כמה אושר וסיפוק היא מעניקה לחיים. בכל המובנים האפשריים.
ואת יודעת מה, לא רק עונג רוחני. גם עונג גשמי. הרבה הרבה יותר מאצל חילונים.
ג. יש שכר בעולם הבא, שהוא נצחי, לעומת העולם הזה. ולכן שווה להקדיש חיים זמניים, כדי לקבל שכר בעולם נצחי.
א. אורח חיים יהודי הוא היפה ביותר בעולם. האנשים הכי מאושרים הם שומרי תורה ומצוות. הם הכי נהנים בעולם הזה (וגם בעולם הבא אבל זה לא העיקר בשאלתך).
ב. את לא מכירה את היהדות. אם היית מכירה, היית יודעת כמה אושר וסיפוק היא מעניקה לחיים. בכל המובנים האפשריים.
ואת יודעת מה, לא רק עונג רוחני. גם עונג גשמי. הרבה הרבה יותר מאצל חילונים.
ג. יש שכר בעולם הבא, שהוא נצחי, לעומת העולם הזה. ולכן שווה להקדיש חיים זמניים, כדי לקבל שכר בעולם נצחי.