6 תשובות
שואל השאלה:
זה כבר שחצנות

זהו ברחה לי המילה
אנונימית
היא יפה.
אני לא אוהבת בלונדיניות בכלל, בלונדיניות וג'ינג'יות המראה שלהן מעצבן אותי חחח, אבל יש הרבה מאוד אנשים שאיך שהיא נראית זה הטעם שלהם.
סך הכל היא יפה.
בעיניי היא נאה ולא יותר, יש הרבה יותר יפות ממנה.
אנונימית
יהירה קצת הייתי אומרת אבל נראת טוב מאוד
קצת הרבה חשה
אבל היא באמת ממש יפה
שואל השאלה:
עם האפור היא מלכת יופי 2018 או 2019 לא זוכרת של ישראל
אנונימית