8 תשובות
אולי השכנים. גם אני שומעת לפעמים זה בגלל שהקיר שלי יחסית צמוד לשכנים
אולי איזו חבורה או משפחה באיזה בית שקרוב אלייך עושים איזה קריוקי או חאפלות בלילה
תתפלאי יש הרבה כאלה
בין אם זה ילדים שעושים איזו "מסיבה"
ורוב בפעמים זה שמתקנים איזה משהו בכביש אז עושים את זה בלילה
שואל השאלה:
חחח הרגת אותי "משפחה שעושים חפלאה בלילה"
בכל מקרה בפעם הראשונה התעלמתי וזה אבל זה כבר נהיה מוזר חשוד.
לפני כמה דקות שאלתי את אמא שלי ובגלל שיש מפעל לידנו אז מסתבר שהם עובדים עכשיו בשלוש בלילה וצועקים במיקרופון או בכריזה לעובדים שלהם חחח
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת נו
הם לא צרחו ממש צעקות מטרידות כאלה פשוט צעקו ודיברו חזק וזה היה חזק בגלל המיקרופון
אנונימית
מה הם צורחים?
שואל השאלה:
בשלוש בלילה?
זה בטוח אנשים מדברים כיאלו כנראה שכן.. אבל מה הקטע שאנשים בשלוש בלילה צועקים במיקרופון זה מוזר רצח
אנונימית
אולי באמת אנשים מדברים
יכול להיות שאולי בונים משהו