6 תשובות
שהן באות מהחור תחת של בנים
שזה ספאם
שהחסידה כבר הספיקה לברוח למקרה שההורים יתחרטו ולא ירצו את הילד
ספאם...
שאם זה לא ספאם אתה כנראה בן איזה 10
שהחסידה חילקה את כל התינוקות שאצלה...
באותו הנושא: