8 תשובות
לא כזה הבנתי
שואל השאלה:
פשוט תיארתי את המצב שלי ואני לא יודעת אם זה נורמלי והרבה ככה או שזה הפרעה
פשוט תיארתי את המצב שלי ואני לא יודעת אם זה נורמלי והרבה ככה או שזה הפרעה
אנונימית
לא כזה הבנתי אבל אם את מצמצמת או אוכלת רגיל או שיש לך בינג'ים? את יכולה לכתוב את זה קצת יותר מסודר? כי יצא בלגן ולא הבנתי
שואל השאלה:
פשוט אני לא מצליחה להפסיק להתעסק בזה וזה כל היום במחשבה שלי שאני רוצה בטן רזה יותר וצריכה לא לאכול.
ואני אוכלת נגיד משתדלת כמה שפחות אבל אני לא ממש מרעיבה חוץ באמת מכמה פעמים שזה גם לא היה הרעבה כל כך פשוט התחשק לי אוכל ואכלתי קרח ודברים כאלה.
ואני נגיד פתאום מתחילה לקחת משהו קטן טעים ולא מצליחה להפסיק ואז מתבאסת על זה ממש
ואני לא מקיאה כי זה מגעיל אותי וניסיתי כמה פעמים לשתות מלא מים והלקיא וזה לא עבד .
פשוט אני לא מצליחה להפסיק להתעסק בזה וזה כל היום במחשבה שלי שאני רוצה בטן רזה יותר וצריכה לא לאכול.
ואני אוכלת נגיד משתדלת כמה שפחות אבל אני לא ממש מרעיבה חוץ באמת מכמה פעמים שזה גם לא היה הרעבה כל כך פשוט התחשק לי אוכל ואכלתי קרח ודברים כאלה.
ואני נגיד פתאום מתחילה לקחת משהו קטן טעים ולא מצליחה להפסיק ואז מתבאסת על זה ממש
ואני לא מקיאה כי זה מגעיל אותי וניסיתי כמה פעמים לשתות מלא מים והלקיא וזה לא עבד .
אנונימית
זה נשמע כמו התחלה של הפרעות אכילה תדברי עם מושהו ותעצרי את זה לפני שזה יתפתח ליותר מזה
אני מצטערת לשמוע, אני מניחה שאף אחד מאיתנו לא יכול לאבחן אותך עם הפרעות אכילה כי זה איבחון שרק פסיכיאטר או פסיכולוג יכול לעשות. אם זה מדאיג אותך כדאי שתלכי להבדק או תשתפי מישהו שאת סומכת עליו
אף אחד פה לא יכול להגיד לך, אל תאבחני את עצמך.
תלכי לאבחון אצל פסיכיאטר ורק הוא יוכל להגיד לך, וייתן לך המלצות לטיפול אם יש לך.
תלכי לאבחון אצל פסיכיאטר ורק הוא יוכל להגיד לך, וייתן לך המלצות לטיפול אם יש לך.
אבל אם את שואלת את דעתי האישית, אז לא, אין לך. אנורקסיה זה כשמרעיבים את עצמך וכל הזמן חושבים על לרדת ולרדת עד שמתים בסופו של דבר.
באותו הנושא: