11 תשובות
לפנות למישהו דחוף
דיפנטלי לערב מישהו מבחוץ יש נראה לי מקום כזה או אגודה
שואל השאלה:
למי לפנות?
תפני ליועצת בית ספר או משהו
היא עדיין רק בהתחלה. דחוף דחוף דחוף דחוף תוציאי אותה משם
אם את צריכה עצות אין לעשות את זה דברי איתי
שואל השאלה:
כן אני צריכה עצות איך להוציא אותה מזה
בתור התחלה בשביל לגרום לה לאכול פשוט תגרי אותה תשימי לידה אוכל שהיא אוהבת שתראה ותריח(עדיף לא משהו משמין)
זה נשמע הזוי אבל היא עדיין רק בהתחלה זה עובד
ודבר שני צריך לגרום לה להבין שכל האנורקסיות מתחילות ככה ושאף אחד לא יוצא דופן ושהיא לא מיוחדת והסיפור שלה לא יהיה שונה
ועוד משהו - מי שמסתכל מבחוץ לא באמת מבין איך זה להיות שם, בהתחלה זה קשה אבל כיף וזה מספק אבל בשלב מסויים היא מאבדת את עצמה והמטרה היא כבר לא לראות מספר מסויים על המשקל אלא לראות מספר נמוך יותר ונמוך יותר ואי אפשר לצאת מזה לא משנה כמה את סובלת
שואל השאלה:
תודה