10 תשובות
כן אבל מתמודדים
מאוד
שואל השאלה:
תקשיבו אני לא יכולה לעשות לעצמי שם זה ממש כואב מה אני עושה
אנונימית
תחשבי שהכאב זה בדיוק לכמה שניות וזה נגמר
כן, בכל הרגליים זה בכלל סיוט
עדיף לייזר חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כן^ זה הרבה!! פחות כואב לי מהיריכיים
אנונימית
מאוד
תעשי כמה שאת יכולה בשעווה או כמה שיותר ואז תשלימי את זה בגילוח/ קרם
רק לי יותר כואב מהכף רגל עד הברך?