4 תשובות
שואל השאלה:
ואם יש לי מילה שמסתיימת ב y ולפניה יש אות ניקוד אז שמים ed ?
שואל השאלה:
אז מה יהיה בשני? את יכולה להסביר לי איך לעשות את זה ?
שואל השאלה:
ואם נגיד כתבתי tied בעבר אז לכתוב אותו דבר גם בסביל - passive ?
למילים שנגמרות באותיות רגילות מוסיפים ed
למילים שנגמרות באות e מוסיפים רק d
ולמילים שנגמרות באות y - מורידים את ה- y ושמים ied