5 תשובות
לא את לא היחידה אבל את מהבודדות.
כיף לך!
כיף לך!
לא, יש עוד כאלה
הלוואי שאני הייתי יודעת לעשות שעווה וגבות בעצמי חח
הלוואי שאני הייתי יודעת לעשות שעווה וגבות בעצמי חח
היי אחותי גם אני
ההיתי עושה אצל קוסמטיקאית שעווה אבל התחלתי בבית וזה ממש כואב לעצמי משום מה אבל איכשהו מתמודדים
גם אני
באותו הנושא: