4 תשובות
פחות הטעם שלי אבל כל אחד והטעם שלו במוזיקה
לא הטעם שלי
לא עפתי
למה כל הקבוצות בנים הקוריאניות האלו העתק אחד של השני מכל בחינה
נחמד אני אוהבת את איביסיק(אם ככה כותבים את זה בעיברית ) אבל יש להם שירים יותר טובים