6 תשובות
שואל השאלה:
זה יש לי ליחה כזה בגרון
אנונימית
ממש לא בהכרח קורונה
זה אולי צינון בגלל שינוי מזג האוויר
לא בהכרח. אולי סתם התקררת
לא אבל אם את רואה שזה מחמיר (עוד שבועיים שבוע ככה) אני ממליצה לבדוק את זה כי חבל סתם לקחת סיכון