4 תשובות
לדעתי לא
לא. זה חרא דבר
אם אתה אוהב את המשחקים תקנה.
אם לדעתך הם טובים מספיק ושווים את המחיר תקנה.
אם אתה חושב ששווה לך תקנה.
אני חשבתי שכן וקניתי.
אף אחד לא יכול להגיד לך אם לך בתור אדם במצב כלכלי או לא יודעת מה כדאי לך לקנות..
אם לדעתך הם טובים מספיק ושווים את המחיר תקנה.
אם אתה חושב ששווה לך תקנה.
אני חשבתי שכן וקניתי.
אף אחד לא יכול להגיד לך אם לך בתור אדם במצב כלכלי או לא יודעת מה כדאי לך לקנות..
זה במחיר של סוני ויותר יקר מאקסבוקס והמשחקים שלו יקרים לדעתי לא שווה אם כבר תקני סוני/אקסבוקס
באותו הנושא: