7 תשובות
לכי על זה חיים פעם אחת (אל תיקחי אותי ברצינות תעשי מה שב*** שלך)
איזה דור מוזר.
שואל השאלה:
נהון
נהון
אנונימית
הממ
אני אומר עזבי אותך מהאקס, אני פה.
וברצינות, מה זה יתן לך?
יש לי תחושה שזה ספאם.
תעשי מה שאת רוצה(דה)
אני אומר עזבי אותך מהאקס, אני פה.
וברצינות, מה זה יתן לך?
יש לי תחושה שזה ספאם.
תעשי מה שאת רוצה(דה)
שואל השאלה:
לא זה לא
לא זה לא
אנונימית
מה שבא לך מה את שואלת אותנו?!
מה שאת חושבת
באותו הנושא: