7 תשובות
לכי על זה חיים פעם אחת (אל תיקחי אותי ברצינות תעשי מה שב*** שלך)
איזה דור מוזר.
שואל השאלה:
נהון
אנונימית
הממ
אני אומר עזבי אותך מהאקס, אני פה.
וברצינות, מה זה יתן לך?
יש לי תחושה שזה ספאם.
תעשי מה שאת רוצה(דה)
שואל השאלה:
לא זה לא
אנונימית
מה שבא לך מה את שואלת אותנו?!
מה שאת חושבת