תשובה אחת
אם את משחקת במחשב הייתי ממליץ לך להוריד fivem אבל בשביל זה צריך גיטיאי קנוי במחשב זה כמו גיטיאי אונליין אבל יש שם מודים כאילו כמו בחיים האמיתיים השוטרים אלו אנשים אמיתיים האמבולנס וכל זה אנשים אמיתיים אבל תצטרכי גם לדעת אנגלית כי אין הרבה סרברים של ישראל אני משחק בסרבר של אנגלים מארצות הברית