6 תשובות
ברור.
כי זה עצוב... וגם את קשורה אליהם
כי זה עצוב... וגם את קשורה אליהם
שואל השאלה:
אני לא קשורה אליהם אני לא הכרתי ולא ראיתי אותם אפילו
אני לא קשורה אליהם אני לא הכרתי ולא ראיתי אותם אפילו
אנונימית
לא צריך להכיר אותם בשביל לבכות
זה לא קשור עדיין הם מהמשפחה שלך את חלק מהם
האמת שגם לי זה קרה בגיל קצת יותר קטן משלך אומנם אבל עדיין אמרו לי שאיזה משפחה רחוקה של אבא שלי איזה מישהו נפטר ופשוט התחלתי לבכות שגדלתי פשוט לא הבנתי למה בכיתי בלי להכיר את הבנאדם
אני בוכה מהרבה דברים סדרות סרטים ושירים מרגשים בכי של ממש זה לגיטימי לחלוטין