4 תשובות
כן
כן תקראי את כל הספרים
חייבת להגיד שאני התחלתי להשתעמם אחרי הספר השני או השלישי, כנראה אני אמשיך מתישהו אבל זה פשוט עלילה שחוזרת על עצמה
יש לו 2 חלקים והוא קצת מתיש אבל המשכתי בכל זאת
אז נראלי שכן