4 תשובות
אני פעם הרגשתי ככה עד שהבנתי שההורים שלי לא יכולים להחליט עלי כל דבר ואני באתי אליהם ואמרתי שהם חייבים לתת לי חופש כי אני לא מסוגלת. זה עבד.
אנונימית
לא, כל עיקר החינוך שלהם היה לגרום לי ללמוד איך להתמודד עם העולם האמיתי שבחוץ במקום לעטוף אותי בפצפצים
כן אני מרגישה שהם מאוד לוחצים עלי כל הזמן ולא משחררים..
אנונימית
פעם הרגשתי ממש תלויה בהם ואז אבא שלי עזב ואמא שלי קצת פחות לוחצת וגם כאילו אני כבר בת 16 היא לא ממש יכולה להחליט עליי(היא כן במחינה חוקית אבל אני לא חייבת כאילו להקשיב לה)
אנונימית