7 תשובות
לא וחאלס עם הסטיגמה המגעילה הזאת
לא. אז את מרגישה שאת לא אמורה לקבל זכויות כבת אדם?
לא. וצר לי שאת עם ראש קטן ושאת מרגישה שאת חפץ בשביל מישהו.
נכון אני אישה ולדעתי הגבר שיהיה איתי ישלוט בי ויחליט מה אעשה מה אלבש כל אחת והעדפות שלה אני בתור אישה אוהבת שגבר שולט בי ועושה בי כרצונו
אנחנו לא חפצים אנחנו לא חייבות שום דבר לאף אחד ובנים חושבים שהם יכולים לשחק בנו כאילו אנחנו בובות בלי רגש וזה הדבר הכי מעצבן.
כן, אני מזמין בנות מעלי אקספרס
באותו הנושא: