5 תשובות
ג. d= 60
בגלל שהוא חוצה זווית, ואם כל הזווית השלמה היא 60 מעלות אז יצא ששתי הזוויות החדשות שנוצרות יהיו שוות ל30 מעלות ושוות זו לזו :)
אם את תצטרכי עוד עזרה תפני אליי בפרטי, אני ממש טובה בנושא הזה :)
בגלל שהוא חוצה זווית, ואם כל הזווית השלמה היא 60 מעלות אז יצא ששתי הזוויות החדשות שנוצרות יהיו שוות ל30 מעלות ושוות זו לזו :)
אם את תצטרכי עוד עזרה תפני אליי בפרטי, אני ממש טובה בנושא הזה :)
אוי דקה , שמתי לב עכשיו שכתוב שם זווית d1 ,
אז ההסבר קצת שונה, בגלל שזווית d1 שווה ל60 מעלות אז גם זווית d2 תהיה שווה ל60 מעלות בגלל שbd הוא חוצה זווית,
סליחה על ההטעיה.
אז ההסבר קצת שונה, בגלל שזווית d1 שווה ל60 מעלות אז גם זווית d2 תהיה שווה ל60 מעלות בגלל שbd הוא חוצה זווית,
סליחה על ההטעיה.
שואל השאלה:
תודה (:
תודה (:
אנונימית
אין על מה,
בשמחה באמת :)❤
תפני אליי בכל פעם שתרצי לגבי כל דבר באמת,
אשמח לעזור ❤
בשמחה באמת :)❤
תפני אליי בכל פעם שתרצי לגבי כל דבר באמת,
אשמח לעזור ❤
לדעתי זה א
ובקשר למי שענה מקודם זווית d1 לא יכולה להיות שווה ל60 כי סכום זוויות צמודות הוא 180 ואז זה אומר שd2 תהיה שווה ל120 ואז המשולשים לא יוכלו להיות חופפים
ובקשר למי שענה מקודם זווית d1 לא יכולה להיות שווה ל60 כי סכום זוויות צמודות הוא 180 ואז זה אומר שd2 תהיה שווה ל120 ואז המשולשים לא יוכלו להיות חופפים
באותו הנושא: