התחברות
הרשמה
אם שתיתי משהו שמכיל אלכוהול ושואלים אותי בכללי אם אי פעם שתיתי זה נחשב ששתיתי?
25 באפריל 2020, 14:10
אלכוהול
שתייה
וודקה
שיכרות
6 תשובות
כן
J
Joden
אממ תלוי אבל כן
_
_candy_girl
כן אבל זה לא נחשב שאת שותה
זה בקטנה כזה
ס
סטודנט משועמם
כן
ק
קבריולה
כן.
א
אוֹר
כן
ת
תוב אנשים
באותו הנושא:
ג'ל היגייני לידיים אלכוג'ל של ד"ר פישר שמכיל 70% אלכוהול או כל הג'לים האחרים כמו של לייף שמכיל 66% אלכהול ללא טריקולוזן,
אני כועסת על עצמי שתיתי עכשיו משקה שמכיל 4.5% אלכוהול (פעם ראשונה ששתי אלכוהול) שתי לגימות, זה נורא?
שתיתי משקה אלכוהולי שמכיל 11.5 אחוז אלכוהול
שתיתי 5 כוסות בערך של אלכוהול ואני מרגישה ממש לא משהו מה לעשות?
אם שתיתי משקה שיש בו טיפה אלכוהול זה אומר ששתיתי אלכוהול?
אם שתיתי בריזר זה אומר ששתיתי אלכוהול?
שתיתי אלכוהול וממש כואב לי הראש..הגיוני??לא שתיתי הרבה
שתיתי אלכוהול כלשהו מחו"ל שידיד הביא והרגשתי משהו קצת שונה בו..
כמה שאלות על ג'ל היגייני לידיים (ג'ל אלכוהול) שמכיל 66% אלכוהול.אשמח אם תוכלו להשיבי לי
לפי בדיקות דם אפשר לדעת אם שתיתי וודקה או שתיית אלכוהול?
בחיים לא שתיתי אלכוהול לפני ועכשיו שתיתי 3 שוטים(ביחד כוס חד פעמית)