9 תשובות
כי יש מס גבוהה
וגם כי כאן יש יבואן רישמי ובמקביל מה שאין בארצות הברית וזה מעלה את המחיר (של היבואן הרשמי) כי הם צריכים לשלם למכון התקנים הישראלי וצריכים אתר ברמה מסויימת, לתרגם את הטלפון ועוד דברים שהם מחוייבים לעשות לפי החברה שהם מייצגים
וגם כי כאן יש יבואן רישמי ובמקביל מה שאין בארצות הברית וזה מעלה את המחיר (של היבואן הרשמי) כי הם צריכים לשלם למכון התקנים הישראלי וצריכים אתר ברמה מסויימת, לתרגם את הטלפון ועוד דברים שהם מחוייבים לעשות לפי החברה שהם מייצגים
כי בישראל יש אנשים שחוטים
כמו ביבי
לא רק בישראל
כי ככה זה בישראל. המחיר ה"רגיל" הישראלי של האייפון הזה הוא המחיר שבאילת ללא מע"מ כי כשקונים משהו בכמות כסף מסוימת את תמכרי אותו ביותר. זהה ההסבר ויש גם מע"מ ברגיל
כי המדינה צריכה המון כסף למקומות שבחול הוא פחות מושקע, כמו נגיד צבא שבשבילו צריך תקציב מטורף או למאתיים בחירות..
שואל השאלה:
המס בישראל רק 17 אחוז אך זה בדיוק 600 שקל מ1400 זה כימת 50 אחוז יותר
המס בישראל רק 17 אחוז אך זה בדיוק 600 שקל מ1400 זה כימת 50 אחוז יותר
אנונימי
ועל מכוניות הוא 100% מה תגידי על זה?
מס יבוא זה יותר מ17
באותו הנושא: