4 תשובות
אני חושבת שתנסי לדבר איתו פעם אחרונה לראות מה המצב בניכם,למרות שאפשר להבין אותו כי מצד שני חבר טוב שלו אוהב אותך אז הוא לא רוצה לפגוע בו למרות שגם לו יש רגשות אלייך תנסו אולי שתיכן לדבר עם החבר שאוהב אותך או שהוא ידבר איתו ויסביר לו
יכול להיות שהוא באמת לא רוצה חברה אני מבין אותו (עוד דבר משפט שמסי אמר פעם לחבר שלו שאתה צעיר עדיף שלא היה לך חברה)
לשחרר.. אין לך למה להילחם על בן אדם שלא מוכן לקבל אותך ללב שלו או לנסות להילחם בפחדים שלו בשבילך, אם הוא לא רוצה חברה זה בגלל שהוא לא מוכן לזה נפשית ומפחד בטח.
תשחררי כי תפגעי מזה יותר
תשחררי כי תפגעי מזה יותר
אז הוא כאילו דו וחבר שפו גם אוהב אותך זרמי לשלישיה
באותו הנושא: