3 תשובות
למה שלא תצחצחי ? פעם אחת זה בסדר נראלי
אנונימית
חד פעמי? לא, אבל בכל זאת עדיף..
לא נוראי אם חד פעמי אבל אם על בסיס קבוע, זה כן נוראי אחרכך תמצאי את עצמך בכאבים ובטיפולים וחבל ..
באותו הנושא: